dissabte, 23 de gener del 2016

Cor enamorat



Cor Enamorat

Penyora d'amor d'un cor obstinat,
desitjaria sols, que el teu encís
molt endins meu entrés i el cor obrís,
penyora d'amor, d'un plany abrusat.


Un clam i un gran crit surten del meu pit,
ta freda indolència vull combatre
doncs el meu amor no vols ni admetre
sols tu, pots curullar mon foll delit,

Amb penyora d'amor d'un cor vençut
dels teus encants soc un hostatge
i ara tot  nu, desprès de tot bagatge
lliurat,  vençut, als teus peus  he caigut.

Penyora d'amor d'un cor desolat,
en  silenci de  nit  l'instant precís,
d'apropar-me a tu en els meus somnis,
es l'únic consol que em puc permetre,

desesper incomprès d'un cor enamorat.

                                           Joan Vich

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada